قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتـی پیشروکام

ورود کاربران به فروشگاه اینتـرنتـی پیشروکام و همچنین ثبت سفارش در این سایت به معنی پذیرفتن بی قید و شرط تمامی موارد ذکر شده در این صفحه و قوانین فروشگاه اینترنتـی پیشروکام می باشد.


قوانیـن عمومی

1-کلیـه قوانین فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام برابر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبـا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

2-تعریف مشتـری یا خریـدار در فروشگاه اینترنتی پیشروکام: مشتـری به شخص یا اداره یا سـازمانی گفته میشود که با درج اطلاعات شخصی خود در فرم ثبت نام سـایت اقدام به ثبت سفارش و خرید از فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام نماید.

3-روزهای عادی: روزهای کـاری هر هفته ( شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه )

4-روزهای تعطیـل : روزهای جمعه و روزهایی که در کشور جمهوری اسلامی ایران تعطیل رسمی هستند.

5-ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 می باشد.

6-فروشگاه اینترنتـی پیشروکام هیچگونه پاسخگویی، سرویس دهی و خدمـاتی در روزهای تعطیل نخواهد داشت.

7-سفارشـات در شهـر تهران، مطابق بازه زمانی ذکر شده در زیر، توسط مشتریـان در هنگام ثبت سفارش انتخاب و در سریعترین زمان ممکن، ارسـال خواهد شد.

8-محصول، در صورتی براى مشترى رزرو مى شود كه اقدام به ثبت نهايى نمايد.( اضافه كردن محصول به سبد خريد به معناى رزرو آن محصول نمى باشد )

9- در صورت نوسانات شدید قیمت فروشگاه پیشروکام میتواند سفارش ثبت شده را با قیمت جدید محاسبه و الباقی مبلغ را از مشتری مطالبه نماید. بدیهی است اگر این مساله، مورد تایید خریدار نباشد فروشگاه پیشروکام موظف است وجه پرداختی مشتری را عودت نماید.

10-بدیهی است در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر، کالای مشابهی البته با هماهنگی مشتری ارسال و در غیر این صورت و در صورت عدم رضایت مشتری، سفارش لغو و در صورت پرداخت وجه از سوی کاربر ظرف مدت 24 تا 48 ساعت مبلغ به حساب کاربر عودت داده خواهد شد.


ارسـال کالا

برای مشاهده و مطالعه همه روشهای ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی پیشروکام این صفحه را مشاهده کنید.

هزینه ارسال مجدد سفارش،((در صورت عدم حضـور مشتری در هنگام تحویل سفـارش و بازگشت کالا به فروشگاه)) به عهده مشتـری می باشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

در رابطه با سرویس تحویل کالا، سفارش مشتری مقابل درب اصلی ساختمان تحویل داده می شود. (به دليل قوانين و محدوديت هاى موجود در رابطه با ویروس کرونا)

جهت رسیـدگی به درخواست مشتـریان در زمینـه آسیب یا ایـراد فیـزیکی کالا، اکیداً توصیـه می شود، سلامت فیزیکی و ظـاهری کالاهای دریـافتی را در حضـور پیک تحـویل دهنده سفـارش بررسی نمایید و یا به محض مشـاهده، موارد را از طریق تلفن 55974713- 021 و یا ارسـال تیکت از طریق صفحه تماس با ما، به بخش تغییر در سفارش یا ارسال کالا اطلاع دهید.


بازگشـت کالا

موارد بازگشت کالا

کالا دارای اشکال ظاهری باشد

درصورتی که کـالا دارای اشکـالات ظاهری باشد، مشتـری می بایست از پذیرش کالا امتنـاع نموده و کـالا را در همان زمان به پیک عودت دهد.

انصراف از خرید

در صورتیکه در زمان تحویل کالا، مشتری بلافاصله از خرید خود منصرف شود و بسته بندی محصول به هیـچ عنوان باز نشده باشد، امکـان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد و هزینه ارسـال کالا خریداری شده و هزینه بازگشت کالا تا انبار، برعهده خریدار می باشد. چنانچه کالای خریداری شده، بصورت رایگان از طرف فروشگاه اینترنتی پیشروکام ارسال شده باشد، در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال طبق تعرفه سایت از مبلغ فاکتور کسر و مابقی به مشتری عودت داده خواهد شد.

مغایرت کالا با کالای خریداری شده

مغایرت کالا با کالای خریداری شده شامل جزئیات فنی کالا نمیباشد، به همین دلیل مشتـری یا خریـدار موظف به تکمیل اطلاعات خود از تمامی مراجـع غیــر می باشد، در غیر این صورت، تمامی ضرر و زیان ناشی از عدم اطلاع دقیق پیش از خرید، تماماً به عهـده خریــدار می باشد.

مغایرت شامل رنگ، گارانتی و نام یا کد محصول خریداری شده میشود.

چنانچه مغـایرت کـالا با کـالای خریـداری شده، قبـل از بـازکردن کـالا قـابل تشخیص نبوده و بعد از بـاز کردن، این مغـایرت مشخص گردد، می بایست بلافاصله پس از تحـویل گرفتن کالا توسط خریدار، از طریق صفحـه تماس با ما و یا تماس با شمـاره تلفن 55974713- 021 اعلام گردد تا این مغایرت در پروسه تعویض یا مرجـوع کردن قرار گیرد.

مدت زمان استفاده از شرایط بازگشت کالا

هفت روز ضمانت بازگشت کالا، از تاریخ دریافت کالا توسط مشتری محاسبه می شود.

کالاهای غیر قابل تعویض

کالا دارای اشکال فنی باشد

دراین صورت خریدار می بایست با خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده تماس بگیرد، تا کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت جهت رفع اشکال فنی اقدام نمایند.

کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی کالا پاره یا مخدوش شده باشد یا بر روی آن چیزی نوشته شده باشد و یا گارانتی آن مخدوش شده باشد، غیر قابل تعویض می باشد.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نقض هر یک از شرایط مندرج بر روی برگه گارانتی و یا شرایط شرکت گارانتی دهنده، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

نحوه بازگشت کالا

به منظور ثبت درخواست بازگشت کالا، ابتدا از قسمت بالای سایت وارد پنل کاربری خود و سپس وارد بخش تاریخچه و جزئیات سفارش شوید، در روبروی هر سفارش دکمه جزئیات قرار دارد، بر روی آن کلیک کرده و سپس در پایین همین صفحه تیک کالای مورد نظر را زده و پس از نوشتن توضیحات کامل و علت بازگشت کالا در کادر مربوطه، بر روی دکمه تهیه رسید مجوز برگشت کالا کلیک نمایید.

همچنین شما میتوانید پس از تائید مجوز برگشت کالا توسط پشتیبانی فنی، در پنل کاربری خود و بخش کالاهای برگشتی من، از وضعیت کالای برگشتی خود اطلاع پیدا کنید.

مشتری میبایست حتما پیش از ثبت درخواست بازگشت کالا، شرایط این صفحه را بصورت کامل مطالعه نماید و پس از ثبت درخواست برگشت کالا، با شمـاره تلفن 55974713- 021 تماس بگیرد تا هماهنگی و راهنمایی لازم جهت بازگشت کالا به ایشان داده شود.

نحوه محاسبه هزینه بازگشت کالا

1-در صورتیکه کالای خریداری شده دارای نقص فنی و یا کالا به اشتباه ارسال شده باشد، هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا، طبق تعرفه سایت (ارسال عادی - پست پیشتاز) با هماهنگی به عهده فروشگاه اینترنتـی پیشروکام می باشد و مبلغ بیشتر از آن به عهده مشتری می باشد.

2-چنانچه کالای خریداری شده، بصورت رایگان از طرف فروشگاه اینترنتی پیشروکام ارسال شده باشد، در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه ارسال طبق تعرفه سایت از مبلغ فاکتور کسر و مابقی به خریدار عودت داده خواهد شد.

3-چنانچه پیش از تماس با شرکت ارائه دهنده گارانتی محصول و قبل از هماهنگی با فروشگاه اینترنتـی پیشروکام کالای خریداری شده، بازگشت داده شود، در صورت سالم بودن کالای خریداری شده و اشتباه در تشخیص و بازگشت بی مورد محصول هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا به صورت کامل بر عهده مشتری خواهد بود.

بررسی عیوب و مشکلات کالا توسط کارشناسان

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتـی پیشروکام ایـرادهای اعلام شده توسط مشتـری را بررسی کرده و نتیجه را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری اعلام می کنند. در صورت خرابی ظاهری محصول امکان بازگشت وجه و تعویض کالا به انتخاب مشتری وجود دارد.

خریدار میبایست قبل از اقدام به بازگشت کالا، با شماره تمـاس گارانتی دهنده محصول خریداری شده، تماس گرفته تا در صورت امکان کارشناسان فنی شرکت گارانتی دهنده، خریدار را راهنمایی و مشکل را برطرف نمایند.

خسـارت در هنگام حمل و نقل

فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیـه سفـارش ها در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتـریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بنـدی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل کـالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر و به انتخـاب خریدار و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبـد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیـام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حـادثه در هنگـام حمل و تحویل بر عهده شـرکت حمل و نقل است و فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، اقدام به جبـران خسارت می نماید.

لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود و جدا از 7 روز ضمانت بازگشت فروشگاه اینترنتی پیشروکام می باشد.

کالاهایی که گارانتی آن ها کمتر از یک هفته می باشد (72 ساعت مهلت تست، سلامت فیزیکی کالا و ...)، شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمیشوند.

در کلیه موارد، مشتری به هر طریقی که اقدام به بازگشت کالا نماید، هزینه بازگشت فقط طبق تعرفه سایت پیشروکام محاسبه و مبلغ آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

امکـان بازگشت وجه یا تعویض کالا، پیش از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.


محتـوا

فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام نهـایت تلاش و دقت را به منظـور تولیـد محتـوا از منـابع و مراجـع اصیـل و نیز شـرکت های سـازنده محصـولات استفـاده می کنـد.

لازم به ذکـر است فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام، درستی و صحت مشخصـات فنی محصـولات و یا دیگـر مطالب و بررسی های محتوایی مندرج در سایت را تضمیـن نمی کند، به همین جهت مشتـری یا خریـدار موظف به تکمیل اطلاعات خود از تمامی مراجـع غیــر می باشد، در غیر این صورت، تمامی ضرر و زیان ناشی از عدم اطلاع دقیق پیش از خرید، تماماً به عهـده خریــدار می باشد.


نقـدهـا و نظـرهـا

کاربرانی که قصـد ارسال نظـر در فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام را دارند، میبایست قوانیـن زیر را حتماً مد نظر داشته باشند:

1-واضـح است که اگر این قوانیـن در نظرات کاربر رعایت نشود، نظر ایشان تاییـد نخواهد شد و در نتیجـه در سـایت به نمایش در نخواهد آمد.

بـا این حال، فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام هیچگـونه مسئولیـتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظـرات کاربران در فروشگاه اینترنتـی پیشروکام به هیچ وجه به معنی تاییـد فنی فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام درباره محتویـات نظر نیست. لذا از کاربـران محترم تقاضـا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخـاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

2-نقد کاربـران باید شـامل نقـاط قوت و ضعف محصـول در استفـاده عملی و تجربه شخصی فرد باشـد.

3-برای ارسـال نقـد، لازم است کاربران تا حـد ممکـن از مبالغه و بزرگنمـایی مزایا یا معـایب محصـول خودداری کنند، در غیر این صورت نقـد مورد نظر تاییـد نخواهد شد.

4-نقـد مناسب، نقدی است که فقط معـایب یا فقط مزایا را در نظر نگیـرد. بلکه به طور واقـع بینـانه معـایب و مزایای هر محصـول را در کنار هم بررسی کنـد.

5-با توجه به ساختـار بخش نظرات، از پرسیـدن سوال یا درخواست راهنمـایی در این بخش جدا خودداری نمایید. چنانچـه در مورد کـالای مورد نظر خود و زمان موجـود شدن کـالا در سـایت و از این دست سـوالی دارید، میتـوانید از طریق شماره تلفن 55974713- 021 مطرح بفرماییـد.

6-کاربران ارسـال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربـران هستند، بدیهی است هرگونه توهیـن به هر نحوی، باعث عدم تایید نظـر کاربـر می شود.

7-تنهـا نظـراتی که مرتبط با محصـول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لـذا از مطرح کردن بحث های متفـرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

8-ثبت اطلاعات شخصی، از جملـه شماره تلفن یا آدرس ایمیل و یا لینک به سایت غیر در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات در نظرات خود خودداری نمایید.


شکـایات و انتقـادات

شمـا می توانید شکـایات و انتقـادات خود را طریق روش های زیر با ما در میان بگذارید:

1-مراجعـه به صفحـه تماس با ما و انتخـاب عنوان موضـوع مرتبط و درج ایمیـل و ثبت شکـایات و یا انتقـادات و ذکر مشخصات تماس خود.

2-تماس با شمـاره تلفن: 55974713- 021 و اعلام شکـایات و انتقـادات خود از طریق تماس تلفنی.

بدیهی است فروشگاه اینترنتـی پیشروکام به محض دریافت شکـایات و انتقـادات شما، رفع مشکلات پیش آمده را در اولـویت اول کاری خود قرار میدهد و بلافاصله به آن رسیدگی خواهد کرد.


ارتبـاطات و لینک ها

فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام ممکن است دارای لینک هایی به سایت های دیگـر و یا از سایت های دیگر باشد، این سـایت های غیر، تحت کنترل فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام نیستنـد و این سایت هیچگـونه مسئـولیـتی در قبـال محتوا و لینک هایی که ممکن است در سایت های غیر باشند، ندارد. لینک ها و محتوای ذکر شده به معنی تایید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنهـا نیست.

سـایت هایی که در آگهی ها یا صفحه های خود به فروشگاه اینترنتـی پیشروکام لینک می شوند را افرادی خارج از فروشگاه اینترنتـی پیشروکام اداره می کنند، بنـابراین فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام نمی تواند در مورد آنها ضمـانتی داشتـه باشد.

با ورود و عضـویت در فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام شما توافـق می کنید مسئولیـت هر گونه خسارت و آسیـب احتمـالی وارده را از طریـق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می تواند ناشی از دریافت و استفـاده از داده ها و فایل های متعلـق به سایت های لینک شده در فروشگاه اینترنتـی پیشروکام باشد، خود برعهـده خواهید داشت.


نماینـدگی

فروشگـاه اینترنتـی پیشروکام در هیچ نقطه ای از کشور جمهوری اسلامی ایران، نمـایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیـه سرویس ها، تراکنـش های مـالی و خدمـات قـابل ارائه از طریق دفتـر مرکـزی پـردازش می شـود.

در انتها یادآور می شویم ورود کاربران به فروشگاه اینتـرنتـی پیشروکام و همچنین ثبت سفارش در این سایت به معنی پذیرفتن بی قید و شرط تمامی موارد ذکر شده در این صفحه و قوانین فروشگاه اینترنتـی پیشروکام می باشد.

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود | ثبت‌نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود | ثبت‌نام